Saturday, 20 August 2011

Segmen : Belog Gua Berat Tak?





9 comments:

Ini Kisah Tia said...

tak berat .. ringan saje .. widget semua pun tersusun dengan baik .. thanks sebab sudi join segmen :)

PeRmAtA bIrU said...

blog nih x berat langsung.. sok broadband saya habis limit... saya buka blog nih ngan beberapa tab.. dan lancar saja..:)

anamizu said...

hai..cik ana singgah dr segmen TIA..
ok je blog ni..
x berat pon..hehe














luv:
cik ana :)

twinkeenabilah said...

ok sahaja :D

hadi said...

ringan..jangan lupa review blog saya..kalau berat bagilah tip untuk meringankan blog..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

ringan sbb tk ada widget y bnyak..;)

Shaherah said...

tak berat.. ok jek ^_^

[sutera kasih] said...

singgah dr segmen :)

senang hati bukak blog ni sebab ringan ^^

hira said...

laju la~ hehe :D

anda dijemput untuk join segmen ni :)

http://zahiradzul.blogspot.com/2011/08/segmen-hira-aku-reti-memasak-kau-reti.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...