Friday, 29 July 2011

Fesyen Pelik Versi Malaysia

Siti Nurhaliza

Didie Alias

Siti Sarah

Fesyen Tudung Yuna Yang Pelik

Wanita berkepala botak


What say you?


12 comments:

Nurasyiqin said...

hai wana..cikin polo sini yer??dato siti ngan yuna cun..yg len tu pelik sangat..=)

W a n a Eiskay said...

Yes dear. My pleasure :)

ekmal said...

yuna? better xyah pki..dia pki buat trend, bkn sbb nk tutup aurat..just my opinion, peace yaw!

~~miss tempe~~ said...

memang pelik.dorang ingat cantik ke pakai camtu.aiyooo..

Ashraf Jalil said...

yg atas skali.. dok dlm cengkerang siput..haha

FarHANa aZwA said...

ee....smkin hari smkin pelik....nak kiamat mcm2 yg berlaku...

W a n a Eiskay said...

Ekmal : You can give your opinian. I like it :)

W a n a Eiskay said...

Miss Tempe : Pelik sangat pelik :)

W a n a Eiskay said...

Ashraf Jalil : Haha. Yes thats funny kan. Macam mana boleh terfikir untuk gayakan fesyen tu?

W a n a Eiskay said...

Farhana Azwa : Dunia dah nak kiamat. Huhu

NiNaBaNaNa said...

Nampak sangat dah dunia nak kiamat . Tengok Siti Nurhaliza yang penyanyi Malaysia sendiri dah ikot barat buat fashion tutup mata sebelah . tu semua nak ikot Rihanna and Gaga semua fashion illuminati . 'Eyes of horus' . Konsprirasi dajal semua tuh .
Boleh pulak kan siti pakai fashion mcm tuh . errr -,-

Miss A said...

erk,siti sarah like?? dahh~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...